Warhammer Wars w Kruku:

Warhammer Wars w Kruku:

  • Zasady Gry:

    Gra dla 2-4 graczy, oparta na zmaganiach w uniwersum Warhammer 40,000 i Age of Sigmar. w której celem jest zniszczenie Głównego Bohatera przeciwnika.


    Przygotowanie do Gry:
    • Każdy gracz rozpoczyna z 30 Zasobami (🗲).Gracze wystawiają na start następujące jednostki i Fortyfikacje:
      • 1 Oddział legendarny (Główny Bohater)
      • 1 Fortyfikacja (Baza)
      • 1-2 Oddziały Elitarne
      • 1-3 Oddziałów Podstawowe

    Gracze najpierw wybierają jednostki i opłacają ich łączny koszt z puli 30 🗲 . (niewykorzystane zasoby przepadaja) następnie Gracze rzucają kością, aby ustalić, kto rozpocznie grę.

    Gracz rozpoczynający rozstawia swoje jednostki i Bazę jako pierwszy po nim to samo robi drugi gracz

    Uwaga: Wszystkie oddziały i Fortyfikacje muszą być rozstawione w odległości maksymalnie 3 pól od własnej krawędzi pola bitwy.


    Każda Tura gracza składa się z 6 faz, zaczynając od gracza rozpoczynającego:


    I. Faza Dobierania
    • Gracz dobiera do 5 kart ze Stosu Doboru.
    II. Faza Rekrutacji
    • Gracz może zagrywać Karty Rekrutacji w celu wystawienia nowych jednostek.
      • Zasady Wystawiania: Nowe oddziały muszą być wystawione na pustym polu przylegającym do własnej Bazy.
      • Wystawianie Oddziału: Aby zrekrutować oddział, gracz musi zagrać odpowiednią kartę rekrutacji z ręki. oraz zapłacić Koszt (🗲) za każdą wystawianą w tym oddziale jednostkę.
    III. Faza Wydarzeń
    • Gracz może zagrywać Karty Wydarzeń Uwaga: Gracz rozpoczynający nie może zagrywać Wydarzeń podczas swojej pierwszej tury.
    IV. Faza Ruchu
    • Gracz może wykonać ruch maksymalnie 3 oddziałami w swojej turze.
      • Zasada Ruchu: Oddziały poruszają się jako całość (wszystkie jednostki w oddziale) o maksymalnie 2 puste pola (chyba że ich zasada specjalna lub zagrane wydarzenie stanowi inaczej).
      • Kierunek Ruchu: Jednostki mogą poruszać się w dowolnym kierunku (po linii prostej – pion/poziom), ale nie mogą poruszać się na ukos.
    V. Faza Ataku
    • Gracz może wykonać ataki maksymalnie 3 oddziałami w swojej turze.
      • Zasada Liczenia Kości: Jeśli na karcie jednostki jest opisane, że posiada 1 Kość Ataku, a oddział składa się z 5 jednostek, łączna liczba kości ataku tego oddziału to 5 kości (po jednej za każdą jednostkę).
      • Zasada Zasięgu i Celowania: Atakować można tylko w linii prostej (pion/poziom), nie na skos i nie przez pola zajęte przez inne oddziały lub Fortyfikacje.
     Czerwone (Zwarcie)     
     • Zasięg: 1 pole (jednostka sąsiaduje z celem)
     • Trafienie: kości z wynikiem 3 lub więcej (3+) 
    Żółte (Bliski Zasięg)
     • Zasięg: 1-2 pola
     • Trafienie: kości z wynikiem 5 lub więcej (5+) 
    Niebieskie (Daleki Zasięg)
     • Zasięg: 1-3 pola
     • Trafienie: kości z wynikiem 4 lub więcej (4+)   
    • Przebieg Ataku (Obrażenia):
      • Obrażenia: Każdy rzut kością, zakończony sukcesem, zadaje celowi 1 Punkt Obrażeń.
      • Zniszczenie Jednostki: Gdy jednostka przeciwnika otrzyma obrażenia równe jej Wytrzymałości (♥), zostaje zniszczona i usunięta z pola bitwy.
      • Nadmiarowe Obrażenia: Jeżeli zadane obrażenia są większe niż pozostałe punkty zdrowia jednostki (♥), są one automatycznie przenoszone na kolejną jednostkę w tym samym oddziale.
      • Zakaz Ataku na Sojuszników: Gracze nie mogą atakować swoich własnych jednostek (chyba że Zdolność Specjalna mówi inaczej).
      • Generowanie Zasobów: Każda zniszczona jednostka przeciwnika, generuje 1 🗲 dla gracza, który ją zniszczył.
    VI. Faza Odzysku
    • Gracz może odrzucać karty z ręki, aby otrzymać dodatkowe Zasoby (🗲). Każda odrzucona w ten sposób karta to 2 🗲.

Jednostki i Wydarzenia:

Warhammer 40.000:

Age of Sigmar:


Skontaktuj się z nami

Masz pytania? Pomożemy Ci podjąć decyzję.

Teleon:

797 866 057

Email:

kruk.bydgoszcz@gmail.com

Gdzie jesteśmy?

ul. Wojska Polskiego 23

Bydgoszcz 85-825

Godziny otwarcia sklepu

Pn-Pt 8:00-20:00

Sobota 8:00-20:00