Kategorie sklepu
  • + REGULAMIN LIGI POKÉMON W KRUKU

    I. Postanowienia Ogólne

    I.1. Nazwa Ligi Oficjalna nazwa to: Liga Pokémon w Kruku.

    I.2. Organizator Organizatorem Ligi jest Centrum Gier Planszowych "Kruk" (zwane dalej "Organizatorem").

    I.3. Cel Ligi Celem Ligi jest:

    • Promowanie gry Pokémon TCG.
    • Stworzenie przyjaznej i zdrowej atmosfery rywalizacji.
    • Umożliwienie Trenerom testowania i rozwijania własnych strategii.

    I.4. Format Ligi Liga jest rozgrywana w formacie Pokémon TCG (Trading Card Game).

    I.5. Czas i Miejsce Spotkania ligowe odbywają się w każdą sobotę, w godzinach 11:00 - 13:00, w sklepie Centrum Gier Planszowych Kruk (ul. Wojska Polskiego 23).

    I.6. Obowiązywanie Regulaminu Niniejszy Regulamin określa zasady Ligi i jest wiążący dla wszystkich uczestników. Udział w Lidze jest równoznaczny z jego akceptacją.

    II. Warunki Uczestnictwa

    II.1. Dostępność Liga jest otwarta dla graczy w każdym wieku, bez względu na poziom doświadczenia.

    II.2. Rejestracja i Zgłoszenie

    • Każdy uczestnik musi dokonać jednorazowej, darmowej rejestracji do Ligi u pracownika Centrum Gier Planszowych "Kruk". Rejestracja do Ligi pozostaje otwarta do dnia jej zakończenia.
    • Przed każdym spotkaniem ligowym uczestnik musi zgłosić swój udział i uiścić opłatę wpisową.

    II.3. Opłaty Opłata wpisowa za każde spotkanie ligowe wynosi 10 PLN i jest płatna przed rozpoczęciem rozgrywek. dozwolone jest również aby zamiast opłaty dokonać w sklepie zakupu minimum 1 boostera Pokemon TCG

    II.4. Wymagane Wyposażenie

    • Uczestnicy mogą korzystać z własnych talii (60 kart), według oficjalnych ograniczeń formatowych ustalanych na każdym spotkaniu
    • Organizator zapewnia podstawowe talie, znaczniki obrażeń, monety/kości na czas spotkania, jeśli uczestnik nie posiada własnych.

    III. Zasady Gry i Format Ligi (Własne Zasady)

    III.1. Podstawa Zasad i Rozgrywki

    • Rozgrywki prowadzone są zgodnie z oficjalnymi zasadami Pokémon TCG, z zastrzeżeniem modyfikacji wprowadzonych poniżej.
    • Gracze są parowani losowo. Wszystkie mecze rozgrywane są do jednego zwycięstwa (Best-of-1).
    • Do ligowego rankingu i waluty (Odznak) wliczane są wyłącznie pierwsze trzy (3) gry rozegrane przez uczestnika podczas danego spotkania ligowego.

    III.2. Warunek Zwycięstwa (Mecz i Punkty Ligowe)

    • Mecz kończy się dopiero, gdy jeden z graczy zdobędzie wszystkie 6 Kart Nagród lub spełni inne standardowe warunki zwycięstwa Pokémon TCG (np. brak Pokémonów w grze, wyczerpanie talii).
    • Gracze, po zakończonym meczu, otrzymują punkty ligowe (pkt.) zgodnie z tabelami rang i punktacji (sekcja III.3.).

    III.3. Ranking i System Rang

    • Każdy gracz rozpoczyna z 1000 pkt. w randze Trenera lub Początkującego gracza (jeżeli nieposiada własnej Talii)

    Progi Awansu w Rangach:

    • Trener: 1400 pkt. (dotyczy początkującyh graczy)
    • Lider Sali: 2200 pkt.
    • Elitarna Czwórka: 3400 pkt.
    • Mistrz Pokémon: 5000 pkt. i więcej.
    • Ranga Początkujący Trener (1000–1399 pkt.) nie otrzymuje punktów ujemnych za Karty Nagród zdobyte przez przeciwnika.

    Zasady naliczania Punktów: Punkty są naliczane i odejmowane za każdą Kartę Nagród zdobytą przez gracza (+pkt.) i przeciwnika (-pkt.), zgodnie z poniższymi regułami, które zależą od rangi obu graczy.

    Tabela Zmian Punktów Punkty za każdą Nagrodę Gracza (+pkt.) / Punkty za każdą Nagrodę Przeciwnika (-pkt.)

    Aktywny Gracz: POCZĄTKUJĄCY (1000-1399 pkt.)

    • vs. Początkujący: +15 / 0
    • vs. Trener: +20 / 0
    • vs. Lider Sali: +20 / 0
    • vs. E. Czwórka / Mistrz: +10 / 0

    Aktywny Gracz: TRENER (1400-2199 pkt.)

    • vs. Początkujący: +30 / -20
    • vs. Trener: +30 / -20
    • vs. Lider Sali: +30 / -30
    • vs. E. Czwórka / Mistrz: +20 / -35

    Aktywny Gracz: LIDER SALI (2200-3399 pkt.)

    • vs. Początkujący: +45 / -20
    • vs. Trener: +40 / -20
    • vs. Lider Sali: +35 / -30
    • vs. E. Czwórka / Mistrz: +30 / -35

    Aktywny Gracz: ELITARNA CZWÓRKA / MISTRZ (3400+ pkt.)

    • vs. Początkujący: +60 / -20
    • vs. Trener: +50 / -20
    • vs. Lider Sali: +45 / -30
    • vs. E. Czwórka / Mistrz: +40 / -35

    IV. Odznaki i Nagrody

    IV.1. Odznaki (Waluta Ligi)

    • Odznaki są walutą Ligi do wymiany na nagrody, przyznawaną tylko za pierwsze trzy (3) gry w danym dniu.
    • Zasada Przyznawania Odznak: Gracz, który pierwszy osiągnie swój Próg Zwycięstwa Odznakowego, otrzymuje 3 Odznaki a jego Przeciwnik 1 Odznakę.

    IV.1.a. Progi Zwycięstwa Odznakowego: Progi określają, ile Kart Nagród wystarczy, aby wygrać 3 Odznaki, i są one zawsze ogłaszane przed rozpoczęciem danego meczu

    IV.2. Nagrody

    • Organizator stworzy i opublikuje listę nagród do wymiany za Odznaki.
    • Nagroda Specjalna – Zwycięzca Ligi: Gracz, który jako pierwszy osiągnie rangę Mistrza Pokémon (5000 pkt.), zostaje uznany za Zwycięzcę Ligi Pokémon w Kruku w danym sezonie i otrzyma nagrodę specjalną.

    V. Postanowienia Końcowe

    V.1. Sędziowanie i Rozstrzyganie Sporów

    • Nad prawidłowym przebiegiem rozgrywek czuwa Sędzia/Organizator.
    • Decyzje Sędziego/Organizatora w sprawach spornych są ostateczne i wiążące.

    V.2. Zasady Zachowania Wszyscy uczestnicy zobowiązani są do przestrzegania zasad Fair Play i zachowania kultury osobistej. Zachowania nieetyczne lub próby oszustwa będą karane dyskwalifikacją.

    V.3. Zmiany w Regulaminie Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie po wcześniejszym poinformowaniu uczestników.

  • *REGULAMIN LIGI POKÉMON W KRUKU

    I. Postanowienia Ogólne

    I.1. Nazwa Ligi Oficjalna nazwa to: Liga Pokémon w Kruku.

    I.2. Organizator Organizatorem Ligi jest Centrum Gier Planszowych "Kruk" (zwane dalej "Organizatorem").

    I.3. Cel Ligi Celem Ligi jest:

    • Promowanie gry Pokémon TCG.
    • Stworzenie przyjaznej i zdrowej atmosfery rywalizacji.
    • Umożliwienie Trenerom testowania i rozwijania własnych strategii.

    I.4. Format Ligi Liga jest rozgrywana w formacie Pokémon TCG (Trading Card Game).

    I.5. Czas i Miejsce Spotkania ligowe odbywają się w każdą sobotę, w godzinach 11:00 - 13:00, w sklepie Centrum Gier Planszowych Kruk (ul. Wojska Polskiego 23).

    I.6. Obowiązywanie Regulaminu Niniejszy Regulamin określa zasady Ligi i jest wiążący dla wszystkich uczestników. Udział w Lidze jest równoznaczny z jego akceptacją.

    II. Warunki Uczestnictwa

    II.1. Dostępność Liga jest otwarta dla graczy w każdym wieku, bez względu na poziom doświadczenia.

    II.2. Rejestracja i Zgłoszenie

    • Każdy uczestnik musi dokonać jednorazowej, darmowej rejestracji do Ligi u pracownika Centrum Gier Planszowych "Kruk". Rejestracja do Ligi pozostaje otwarta do dnia jej zakończenia.
    • Przed każdym spotkaniem ligowym uczestnik musi zgłosić swój udział i uiścić opłatę wpisową.

    II.3. Opłaty Opłata wpisowa za każde spotkanie ligowe wynosi 10 PLN i jest płatna przed rozpoczęciem rozgrywek. dozwolone jest również aby zamiast opłaty dokonać w sklepie zakupu minimum 1 boostera Pokemon TCG

    II.4. Wymagane Wyposażenie

    • Uczestnicy mogą korzystać z własnych talii (60 kart), według oficjalnych ograniczeń formatowych ustalanych na każdym spotkaniu
    • Organizator zapewnia podstawowe talie, znaczniki obrażeń, monety/kości na czas spotkania, jeśli uczestnik nie posiada własnych.

    III. Zasady Gry i Format Ligi (Własne Zasady)

    III.1. Podstawa Zasad i Rozgrywki

    • Rozgrywki prowadzone są zgodnie z oficjalnymi zasadami Pokémon TCG, z zastrzeżeniem modyfikacji wprowadzonych poniżej.
    • Gracze są parowani losowo. Wszystkie mecze rozgrywane są do jednego zwycięstwa (Best-of-1).
    • Do ligowego rankingu i waluty (Odznak) wliczane są wyłącznie pierwsze trzy (3) gry rozegrane przez uczestnika podczas danego spotkania ligowego.

    III.2. Warunek Zwycięstwa (Mecz i Punkty Ligowe)

    • Mecz kończy się dopiero, gdy jeden z graczy zdobędzie wszystkie 6 Kart Nagród lub spełni inne standardowe warunki zwycięstwa Pokémon TCG (np. brak Pokémonów w grze, wyczerpanie talii).
    • Gracze, po zakończonym meczu, otrzymują punkty ligowe (pkt.) zgodnie z tabelami rang i punktacji (sekcja III.3.).

    III.3. Ranking i System Rang

    • Każdy gracz rozpoczyna z 1000 pkt. w randze Trenera lub Początkującego gracza (jeżeli nieposiada własnej Talii)

    Progi Awansu w Rangach:

    • Trener: 1400 pkt. (dotyczy początkującyh graczy)
    • Lider Sali: 2200 pkt.
    • Elitarna Czwórka: 3400 pkt.
    • Mistrz Pokémon: 5000 pkt. i więcej.
    • Ranga Początkujący Trener (1000–1399 pkt.) nie otrzymuje punktów ujemnych za Karty Nagród zdobyte przez przeciwnika.

    Zasady naliczania Punktów: Punkty są naliczane i odejmowane za każdą Kartę Nagród zdobytą przez gracza (+pkt.) i przeciwnika (-pkt.), zgodnie z poniższymi regułami, które zależą od rangi obu graczy.

    Tabela Zmian Punktów Punkty za każdą Nagrodę Gracza (+pkt.) / Punkty za każdą Nagrodę Przeciwnika (-pkt.)

    Aktywny Gracz: POCZĄTKUJĄCY (1000-1399 pkt.)

    • vs. Początkujący: +15 / 0
    • vs. Trener: +20 / 0
    • vs. Lider Sali: +20 / 0
    • vs. E. Czwórka / Mistrz: +10 / 0

    Aktywny Gracz: TRENER (1400-2199 pkt.)

    • vs. Początkujący: +30 / -20
    • vs. Trener: +30 / -20
    • vs. Lider Sali: +30 / -30
    • vs. E. Czwórka / Mistrz: +20 / -35

    Aktywny Gracz: LIDER SALI (2200-3399 pkt.)

    • vs. Początkujący: +45 / -20
    • vs. Trener: +40 / -20
    • vs. Lider Sali: +35 / -30
    • vs. E. Czwórka / Mistrz: +30 / -35

    Aktywny Gracz: ELITARNA CZWÓRKA / MISTRZ (3400+ pkt.)

    • vs. Początkujący: +60 / -20
    • vs. Trener: +50 / -20
    • vs. Lider Sali: +45 / -30
    • vs. E. Czwórka / Mistrz: +40 / -35

    IV. Odznaki i Nagrody

    IV.1. Odznaki (Waluta Ligi)

    • Odznaki są walutą Ligi do wymiany na nagrody, przyznawaną tylko za pierwsze trzy (3) gry w danym dniu.
    • Zasada Przyznawania Odznak: Gracz, który pierwszy osiągnie swój Próg Zwycięstwa Odznakowego, otrzymuje 3 Odznaki a jego Przeciwnik 1 Odznakę.

    IV.1.a. Progi Zwycięstwa Odznakowego: Progi określają, ile Kart Nagród wystarczy, aby wygrać 3 Odznaki, i są one zawsze ogłaszane przed rozpoczęciem danego meczu

    IV.2. Nagrody

    • Organizator stworzy i opublikuje listę nagród do wymiany za Odznaki.
    • Nagroda Specjalna – Zwycięzca Ligi: Gracz, który jako pierwszy osiągnie rangę Mistrza Pokémon (5000 pkt.), zostaje uznany za Zwycięzcę Ligi Pokémon w Kruku w danym sezonie i otrzyma nagrodę specjalną.

    V. Postanowienia Końcowe

    V.1. Sędziowanie i Rozstrzyganie Sporów

    • Nad prawidłowym przebiegiem rozgrywek czuwa Sędzia/Organizator.
    • Decyzje Sędziego/Organizatora w sprawach spornych są ostateczne i wiążące.

    V.2. Zasady Zachowania Wszyscy uczestnicy zobowiązani są do przestrzegania zasad Fair Play i zachowania kultury osobistej. Zachowania nieetyczne lub próby oszustwa będą karane dyskwalifikacją.

    V.3. Zmiany w Regulaminie Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie po wcześniejszym poinformowaniu uczestników.