I. Postanowienia Ogólne
I.1. Nazwa Ligi Oficjalna nazwa to: Liga Pokémon w Kruku.
I.2. Organizator Organizatorem Ligi jest Centrum Gier Planszowych "Kruk" (zwane dalej "Organizatorem").
I.3. Cel Ligi Celem Ligi jest:
I.4. Format Ligi Liga jest rozgrywana w formacie Pokémon TCG (Trading Card Game).
I.5. Czas i Miejsce Spotkania ligowe odbywają się w każdą sobotę, w godzinach 11:00 - 13:00, w sklepie Centrum Gier Planszowych Kruk (ul. Wojska Polskiego 23).
I.6. Obowiązywanie Regulaminu Niniejszy Regulamin określa zasady Ligi i jest wiążący dla wszystkich uczestników. Udział w Lidze jest równoznaczny z jego akceptacją.
II. Warunki Uczestnictwa
II.1. Dostępność Liga jest otwarta dla graczy w każdym wieku, bez względu na poziom doświadczenia.
II.2. Rejestracja i Zgłoszenie
II.3. Opłaty Opłata wpisowa za każde spotkanie ligowe wynosi 10 PLN i jest płatna przed rozpoczęciem rozgrywek. dozwolone jest również aby zamiast opłaty dokonać w sklepie zakupu minimum 1 boostera Pokemon TCG
II.4. Wymagane Wyposażenie
III. Zasady Gry i Format Ligi (Własne Zasady)
III.1. Podstawa Zasad i Rozgrywki
III.2. Warunek Zwycięstwa (Mecz i Punkty Ligowe)
III.3. Ranking i System Rang
Progi Awansu w Rangach:
Zasady naliczania Punktów: Punkty są naliczane i odejmowane za każdą Kartę Nagród zdobytą przez gracza (+pkt.) i przeciwnika (-pkt.), zgodnie z poniższymi regułami, które zależą od rangi obu graczy.
Tabela Zmian Punktów Punkty za każdą Nagrodę Gracza (+pkt.) / Punkty za każdą Nagrodę Przeciwnika (-pkt.)
Aktywny Gracz: POCZĄTKUJĄCY (1000-1399 pkt.)
Aktywny Gracz: TRENER (1400-2199 pkt.)
Aktywny Gracz: LIDER SALI (2200-3399 pkt.)
Aktywny Gracz: ELITARNA CZWÓRKA / MISTRZ (3400+ pkt.)
IV. Odznaki i Nagrody
IV.1. Odznaki (Waluta Ligi)
IV.1.a. Progi Zwycięstwa Odznakowego: Progi określają, ile Kart Nagród wystarczy, aby wygrać 3 Odznaki, i są one zawsze ogłaszane przed rozpoczęciem danego meczu
IV.2. Nagrody
V. Postanowienia Końcowe
V.1. Sędziowanie i Rozstrzyganie Sporów
V.2. Zasady Zachowania Wszyscy uczestnicy zobowiązani są do przestrzegania zasad Fair Play i zachowania kultury osobistej. Zachowania nieetyczne lub próby oszustwa będą karane dyskwalifikacją.
V.3. Zmiany w Regulaminie Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie po wcześniejszym poinformowaniu uczestników.
I. Postanowienia Ogólne
I.1. Nazwa Ligi Oficjalna nazwa to: Liga Pokémon w Kruku.
I.2. Organizator Organizatorem Ligi jest Centrum Gier Planszowych "Kruk" (zwane dalej "Organizatorem").
I.3. Cel Ligi Celem Ligi jest:
I.4. Format Ligi Liga jest rozgrywana w formacie Pokémon TCG (Trading Card Game).
I.5. Czas i Miejsce Spotkania ligowe odbywają się w każdą sobotę, w godzinach 11:00 - 13:00, w sklepie Centrum Gier Planszowych Kruk (ul. Wojska Polskiego 23).
I.6. Obowiązywanie Regulaminu Niniejszy Regulamin określa zasady Ligi i jest wiążący dla wszystkich uczestników. Udział w Lidze jest równoznaczny z jego akceptacją.
II. Warunki Uczestnictwa
II.1. Dostępność Liga jest otwarta dla graczy w każdym wieku, bez względu na poziom doświadczenia.
II.2. Rejestracja i Zgłoszenie
II.3. Opłaty Opłata wpisowa za każde spotkanie ligowe wynosi 10 PLN i jest płatna przed rozpoczęciem rozgrywek. dozwolone jest również aby zamiast opłaty dokonać w sklepie zakupu minimum 1 boostera Pokemon TCG
II.4. Wymagane Wyposażenie
III. Zasady Gry i Format Ligi (Własne Zasady)
III.1. Podstawa Zasad i Rozgrywki
III.2. Warunek Zwycięstwa (Mecz i Punkty Ligowe)
III.3. Ranking i System Rang
Progi Awansu w Rangach:
Zasady naliczania Punktów: Punkty są naliczane i odejmowane za każdą Kartę Nagród zdobytą przez gracza (+pkt.) i przeciwnika (-pkt.), zgodnie z poniższymi regułami, które zależą od rangi obu graczy.
Tabela Zmian Punktów Punkty za każdą Nagrodę Gracza (+pkt.) / Punkty za każdą Nagrodę Przeciwnika (-pkt.)
Aktywny Gracz: POCZĄTKUJĄCY (1000-1399 pkt.)
Aktywny Gracz: TRENER (1400-2199 pkt.)
Aktywny Gracz: LIDER SALI (2200-3399 pkt.)
Aktywny Gracz: ELITARNA CZWÓRKA / MISTRZ (3400+ pkt.)
IV. Odznaki i Nagrody
IV.1. Odznaki (Waluta Ligi)
IV.1.a. Progi Zwycięstwa Odznakowego: Progi określają, ile Kart Nagród wystarczy, aby wygrać 3 Odznaki, i są one zawsze ogłaszane przed rozpoczęciem danego meczu
IV.2. Nagrody
V. Postanowienia Końcowe
V.1. Sędziowanie i Rozstrzyganie Sporów
V.2. Zasady Zachowania Wszyscy uczestnicy zobowiązani są do przestrzegania zasad Fair Play i zachowania kultury osobistej. Zachowania nieetyczne lub próby oszustwa będą karane dyskwalifikacją.
V.3. Zmiany w Regulaminie Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie po wcześniejszym poinformowaniu uczestników.